Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k alkalmazását az Adatkezelési tájékoztatónkban foglaltaknak megfelelően.
Menü
Itt jársz: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

100% pénz-visszafizetési garancia

Jól ismerjük a gyógynövények egészségügyi hatásainak népgyógyászati és tudományos hátterét, így biztosak vagyunk benne, hogy elégedett lesz termékeinkkel. Ezért a kötelezően biztosított 14 napos elállási jogán felül nyugodt szívvel vállaljuk termékeinkre a 100%-os pénz-visszafizetési garanciát, amit 30 napon belül gyakorolhat felbontott dobozok esetén is:


Hogyan érvényesítheti a garanciát?

  • A garancia 14+16 napos, azaz a kézhezvételtől számítva összesen 30 napja van a megvásárolt termékek visszaküldésére. 
  • 14 napig visszatérítjük a megrendelt termékek vételárán felül az eredeti szállítási költségét is, a 15. naptól csak a termékek árát fizetjük vissza.
  • A garancia a felbontott dobozokra is érvényes a teljes időszakban! Ha már kibontotta a termékeket, akkor a doboznak az eredeti mennyiség legalább 40%-át (kapszulás termékek esetén legalább 20 szemet) kell tartalmaznia a garancia érvényesítéséhez.
  • Ha egy termékből többet is rendelt, akkor közülük csak az egyik doboz lehet felbontott állapotban, a többi doboznak felbontatlannak és sérülésmentesnek kell lennie.
  • A visszaküldés szállítási költségét nem tudjuk megtéríteni, ezért utánvétes vagy címzettként fizető csomagot nem áll módunkban átvenni.
  • A garancia kizárólag a webáruházunkban vásárolt termékeinkre vonatkozik, amennyiben valamely viszonteladónknál vásárolt, akkor ezt a garanciát nem tudja érvényesíteni!

Hova küldhetem vissza a termékeket?

  • Mielőtt visszaküldené a csomagot, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon (06-70-741-3616) vagy e-mailben: info@javallat.hu (kérjük adja meg benne telefonszámát is), hogy egyeztessünk a visszaküldés menetéről, továbbá a bankszámlaszámát, ahová visszautalhatjuk a vásárlás összegét.
  • A termékeket a következő címre küldheti vissza:
    Indikáció Kft., 2200 Monor, Németh Ágoston u. 5. 
  • Megköszönjük, ha pár szóban leírja, hogy mi volt a probléma a termékkel, hogy ki tudjuk vizsgálni a hibát. 

Keresés