Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k alkalmazását az Adatkezelési tájékoztatónkban foglaltaknak megfelelően.
Menü

Hűségpontok

Minden vásárlás után hűségpontokat írunk jóvá regisztrált vásárlóink hűségpont számláján.

A hűségpontok automatikus jóváírásához vásárlás előtt, kérjük, mindig jelentkezzen be.

 

Mennyit ér egy hűségpont?

  • 1 hűségpont = 1 Ft. Amennyiben egy termék adatlapján a megszerezhető hűségpontok száma például 249, akkor az 249 Ft megtakarítást jelent a következő vásárlásánál.
  • 2 vagy több termék egyidejű vásárlása esetén a megszerezhető hűségpontok száma is többszöröződik.
  • A termékenként szerezhető hűségpontok összeadódnak.

 

Hűségpontok beváltása telefonos böngészőben történő vásárlásnál

1. Jelentkezzen be felhasználónevével és jelszavával a javallat.hu webáruházba!

2. Helyezze a kosarába a megvásárolni kívánt termékeket, majd kattintson a "TOVÁBB A PÉNZTÁRBA" gombra!

3. Kattintson a fejléc alatti fekete sávra!

hűségont beváltás

3. Adja meg, hogy a rendelkezésre álló hűségpontjaiból mennyit kíván felhasználni a vásárláshoz!

 

Hogyan gyűjthetők a hűségpontok?
 

  • Hűségpontot mindenki gyűjthet, aki regisztrál a Javallat.hu webáruházban és nem viszonteladó partnere a webáruháznak.
  • A regisztrációval automatikusan megnyílik a hűségpont számla, amire már az első vásárlás után jóváíródnak a hűségpontok.
  • A hűségpont számlán lévő egyenleget, mindig a következő vásárlás alkalmával lehet beváltani.

 

Mennyi hűségpont gyűjthető egy vásárlás alkalmával?

  • Minden termék adatlapján feltüntettük, hogy annak megvásárlása esetén mennyi hűségpont szerezhető. Több termék vásárlása esetén a hűségpontok összeadódnak.

 

Mikor íródnak jóvá a hűségpont számlán a hűségpontok?

  • Bankkártyás előre fizetés esetén a fizetés után egyből jóváíródnak a pontok, más fizetési módok esetén a termékek átvétele után 24 órán belül jelennek meg a hűségpontok a hűségpontszámlán.

 

Hogyan értesülök a jóváírt hűségpontokról?

  • Minden hűségpont-jóváírás után e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat az újonnan jóváírt és az összesen felhasználható hűségpontok számáról.

 

Hol ellenőrizhető az összegyűjtött hűségpontok száma?

  • A regisztráció és az első megrendelés leadása után a Fiók menüpontra kattintva az oldal alján vásárlásonként jelennek meg a még felhasználható és a már felhasznált hűségpontok.

 

Utólag is jóváírhatók a hűségpontok?

  • Igen, van rá lehetőség. Azon vásárlóink részére, akik az korábban nem regisztráltak oldalunkon, de szeretnének bekapcsolódni a hűségpont-rendszerünkbe, lehetőséget biztosítunk a hűségpontok utólagos jóváírásara. Ehhez nem kell mást tenni, mint fiókot regisztrálni honlapunkon, majd emailben elküldeni, vagy 06-70-741-3616-es telefonszámon bediktálni a legutóbbi megrendelés számát. Ezután az utolsó 90 nap összes vásárlása után járó hűségpontot jóváírjuk a számláján, amiről emailben is értesítjük.

 

Hogyan válthatók be a hűségpontok?

  • A hűségpontok a beváltásához be kell lépni a fiókba, majd az újonnan megrendelt termékek kosárba helyezése után a pénztárban válthatók be az eddig gyűjtött hűségpontok.
  • Számítógépen vagy táblagépen a pénztár folyamat során az oldal jobb felében jelenik a beváltási lehetőség, mobiltelefonos vásárlás során a pénztár oldal tetején kell a „Kupon és hűségpont” feliratra kell kattintani a hűségpontok beváltásához.

 

Mennyi ideig válthatók be a hűségpontok?

  • A megrendelés leadásától számított 90 napig lehet felhasználni őket a következő vásárláshoz.

 

Keresés